جدیدترین کار نزار قطری ویژه اربعین حسینی این کار هنوز در هیچ تلویزیونی در دنیا پخش نشده...

صوت:

 

دریافت

 


ویدئو:

 


دریافت
مدت زمان: 5 دقیقه 11 ثانیه

 


 

صوت قطعه فارسی: 

 

دریافت

 


متن قطعه فارسی:

عجب حال و هوایی/ عجب شور و صفایی/ بازم دارم میشم کرب و بلایی

دلم شده خدایی/ با این عشق ولایی

قدم قدم میرم تا که ببینم/ دو گنبد طلایی

دعام شده اجابت/ شدم دوباره دعوت/ به امید شفاعت/ دارم میرم زیارت

تو این مسیر میگم با دل شیدا / ابد والله ما ننسی حسینا

 

 یه سال چشم انتظارم/ روزا را می شمارم/ میخوام سر روی شش گوشه بذارم

یه ساله بیقرارم/ گرده خورده به کارم

به عشق روی کربلا سرم را/ رو تربتت میذارم

بازم جاده به جاده/ میام با خانواده/ حسین اجازه داده/ بیام حرم پیاده

دعا کنم برا ظهور آقا/ ابد والله ما ننسی حسینا

 

خوشم یار حسینم/ گرفتار حسینم/ من عاشق علمدار حسینم

عزادار حسینم/ خریدار حسینم/ میگم شکر خدا دوباره همراه/ با زوار حسینم

صدایی میشه تکرار/ خدا اربابه انگار/ که میگه بین اذکار/ هلابیکم یا زوّار

به استقبالتان آمده زهرا/ ابد والله ما ننسی حسینا