نماهنگ


دریافت فایل با کیفیت
حجم: 74.6 مگابایت؛مدت زمان: 10 دقیقه 24 ثانیه


صوت

 

 متن مداحی

من یک نوکر دربه درم ! چند ساله همش منتظرم/ اسمم در بیاد برم حرم

وای وای وای

لیست زائرا! دست کیه؟  هی خط می خورن! چه سرّیه ؟ میگن دعوتا با بی بیه (سلام الله علیها)!!!

وای وای وای

 

حســـین - من هنوز جوونم / حســــین - منتظر می مونم/ بازم - از شما می خونم

دوست و رفیقام چند دفعه رفتند حرم!

چطور دلت میاد ی ِبارم نرم ؟!

 

مردن من بهتره از این زندگی! دق کردم از این همه شرمندگی !!

امیرم - بی تو می میرم/ بی تو می میرم /بی تو می میرم

عکس کربلا / رو دیواره – انگاری بامن حرفی داره / هی سربه سرِ من می زاره !!

وای وای وای

 

هی به من میگه: نیا حرم! به خدا منم / یه نوکرم ! کربلا نرم /کجا برم ؟!

وای وای وای

 

حســــین - اشکامو نگاه کن/حســــین گره هامو وا کن/ حســــین دردمو دوا کن

کی می تونه/ هق هق منو گوش کنه ؟

کی می تونه/ ناله هامو خاموش کنه؟

 

کاشکی می شد / دوری تو فراموش کنم !؟ کاشکی می شد/ قلبمو یه شیش گوش کنم !؟

می خوای گریه کنی ! بسم الله

خوش باشی اقا ! بازائرات - خوش بگذره با کبوترات! بین الحرمین قهرم با هات

وای وای وای

 

همه میگن اگه امام حسین ع دوستش داشت یه بار دعوتش می کرد کربلا .....

همه رفیقام رفتند من نرفتم ... همسایه هام رفتند من نرفتم ...

خیلیا را می شناسم پولم نداشتند اما رفتند کربلا

باشه اقا فقط من می دونم چرا دعوتم نکردی ؟

کربلا جا آدم حسابیاس !

باشه – باشه آقا منم می رم گم میشم

 

دوستم اومده از کربلا! سوخته دلمُ با خاطرات ! آورده برام/ آب فرات

وای وای وای

حسیـــــن - ای خواب و قرارم / حســـین -  آبرو ندارم/ حســـین من بی کس و کارم

آشتی کن امشب/ دوباره بانوکرت

آقا تورا جون اون علی اکبرت

دوباره فرصت بده تا جبران کنم - دردای بی درمونم را درمان کنم

یا حسین  - یا حسین

 

یِ دو بندم برا شب جمعه بخونم ...

شبهای جمعه که میشه – دلا بهونه می گیره – هر کی میاد سریه قبر /ازش نشونه می گیره

یکی سر قبرپدر – یکی کنار مادرش – یکی کنار خواهر و یکی پیش برادرش

اما یه ماد.......ر – غمگین و آرام – میاد کنارِ – شهید گمنام

شهید گمنام – شهید گمنام – شهید گمنام

 

مگه تو مادر نداری ؟ - برای تو گریه کنه ! غروب پنجشنبه بیاد ؟ به قبر توتکیه کنه

غصه نخور من مادرت! منم همیشه یاورت / نمی زارم تنهابشی – مدام میام بالاسرت 2

چند ساله مادر – کارش همینه – خبرنداره ! بچه ش همینه !