مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری بر استفاده از ظرفیت مساجد و هیئات مذهبی در برگزاری مراسم حماسه نهم دی تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام رحمت الله اروجی درنشست برنامه ریزی چهارمین سالگرد حماسه نهم دی گفت: ایران در شرایطی قرار دارد که وظیفه همگان را در خصوص احیاء و تبیین ابعاد حماسه نهم دی در مقایسه با سال های قبل حساس تر کرده است و باید در این زمینه همت والاتری به کار گرفته شود. 

وی با بیان اینکه در زمانه کنونی، برخی خواسته یا ناخواسته به دنبال آن هستند که موضوع فتنه به فراموشی سپرده شود، افزود: مقام معظم رهبری در هرسخنرانی که بستر آن فراهم بوده است به موضوع فتنه اشاره کرده اند و در این الگوبرداری از سیره معظم له نباید هیچ تردیدی وجود داشته باشد.

اروجی تصریح کرد: بعضی ها می خواهند اصحاب فتنه و فتنه گران را تطهیر کنند و باید مردم را در این زمینه هوشیار و فتنه را برای آنان تبیین کرد.

وی خط قرمز در تعیین مسئولین را قرارنگرفتن فتنه گران در رأس امور دانست و با اشاره به هم زمانی چهارمین سالروز حماسه نهم دی با سالروز وفات پیامبرگرامی اسلام(ص) وشهادت امام حسن مجتبی(ع) بر برگزاری مراسم این روز با صبغه مردمی و استفاده از ظرفیت بالای مساجد و هیئات مذهبی تأکید کرد.

گفتنی است، نشست برنامه ریزی مراسم چهارمین سالروز حماسه نهم دی، دوشنبه یازدهم آذر۹۲ در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری برگزار شد.