ویدئو اصلی:


دریافت فایل
حجم: 16.5 مگابایت؛ 2 دقیقه 23 ثانیه


متن (برگردان به فارسی):

ما حامل پیامی برای تمامی مستکبران جهان و منافقان عرب هستیم:
اینکه هرچقدر ما را بکشید، هرچقدر ما را مجروح نمایید، ما هرگز نمی ترسیم، بلکه ما در برابر شما می‌ایستیم و بدانید هرچه که برای مقابله با ما فراهم کرده‌اید، به اندازه‌ی یک دقیقه از آتش جهنمی که در انتظارتان است، نمی‌شود.


و به آنها همان حرفی را می زنیم که رسول خدا(ص) به عمویش جناب ابوطالب فرمود که ای عمو! به خدا قسم اگر خورشید را در دست راست و ماه را در دست چپم قرار دهند، هرگز دست از این کار نخواهیم کشید تا اینکه در روز قیامت خداوند را ملاقات نمایم.


و پیامی هم برای رهبر و آقایم دارم: ای ابوجبریل! (سید عبدالملک حوثی) از زمانی که این حرف را زده ای، نسل اندر نسل تا روز قیامت با آنها می‌جنگیم و به کسانی که در خانه‌ها نشسته و به جبهه نرفته و مبارزه نمی‌کنند می‌گویم: تا کی می‌خواهید بیکار بشینید؟ در حالیکه دشمن دارد کودکان و زنان شما را با خونسردی می‌کشد. من همان حرفی را به آنها می‌زنم که امام علی (ع) به برخی اطرافیانشان فرمودند: «وای بر شما! وای بر شما! دلم را خون کرده‌اید ای نامروت‌هایی که ظاهرتان مثل مردان است ولی مرد نیستید!»
الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، لعنت بر یهود، زنده باد اسلام...هیهات منا الذلة


پیامی هم برای داعشی‌ها و تکفیری‎ها و بزرگ آنها یعنی آمریکا و اسرائیل دارم:
ما با شمشیری شهید می‌شویم که ظاهرش اسلامی است، ولی واقعا اسلامی نیست. الگوی ما، روحیه و روش امام حسین(ع) است؛ زمانی که امام حسین(ع) به دشمنانش فرمود به این طفل شیرخواره آب بدهید، اما آنها سر مبارکش را گوش تا گوش بریدند؛ امام حسین(ع) چه جوابی به آنها داد؟ امام وقتی دید بچه‌اش در دستانش شهید شده به خدا عرض کرد اگر این مورد رضایت تو است، پس آن را بگیر تا از من راضی تر شوی. خدایا خون من را بگیر،گوشت من را بگیر، پول من را بگیر، فرزندم را بگیر اگر این چیزی است که تو را خشنود می‌کند.