در مراسمی امام جمعه جدید بروجن معرفی و از خدمات و تلاش های حجت‌الاسلام والمسلمین غلامعلی حسین نژادیان، امام جمعه سابق تقدیر و تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجن گفت:  ظهر دیروز  در مراسمی با حضور رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان چهار محال وبختیاری، مسئول گزینش شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی امام جمعه جدید شهر بروجن معرفی شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجید الهیان افزود: در این مراسم "حجت‌الاسلام رضا سعادت فر" به‌عنوان امام جمعه جدید شهر بروجن معرفی و از خدمات"حجت‌الاسلام غلامعلی حسین نژادیان" امام جمعه سابق این شهر قدر دانی شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تصریح کرد: در حکم انتصاب امام جمعه جدید شهرستان بروجن آمده است:«ضمن تقدیر از خدمات حجت‌الاسلام غلامعلی حسین نژادیان امام جمعه محترم سابق و با تأیید علمای اعلام (ایدهم الله تعالی)، جنابعالی از طرف مقام معظم ولی فقیه حضرت آیت الله خامنه‌ای (مد ظله العالی) به مدت سه سال به سمت امام جمعه شهرستان بروجن منصوب می شوید.

ان شاء الله تعالی ضمن برگزاری این فریضه بزرگ الهی، مردم را نسبت به وظایف خطیر و حساسی که در رابطه با اسلام عزیز و انقلاب خونبار ملت شریف ایران دارند آشنا ساخته، به وحدت و همبستگی دعوت کنید و از تفرقه و اختلاف برحذر دارید.

امید است روحانیون معظم، اهالی محترم بخصوص ارگان ها و نهادهای انقلابی فرصت را مغتنم دانسته، همکاری لازم را در انجام هر چه با شکوهتر نماز جمعه در محل با جنابعالی داشته باشند.»

گفته می‌شود"حجت‌الاسلام رضا سعادت فر" پیش از این امام جمعه ایوان غرب از توابع استان ایلام بوده است.