مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به نامگذاری سال به نام "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" گفت: شعار سال جدید، بیانگر شرایط حساس کشور در حوزه اقتصاد است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، حجت‌الاسلام رحمت الله اروجی در دیدار نوروزی با کارکنان ضمن تبریک سال نو، یاد و خاطره شهدای مدافع حرم اهل بیت(ع) را گرامی داشت و گفت: شهدای مدافع حرم اهل بیت(ع) و پاسداران مکتب تشیع اکنون در جمع ما نیستند ولی در جمع مستانه خودشان، متنعم بوده و هستند.

وی با اشاره به نامگذاری سال ۹۵ توسط مقام معظم رهبری به نام سال "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" گفت: رهبری معظم در سخنان ابتدای سال به صراحت با مردم درد و دل کردند و این نام‌گذاری بیانگر شرایط حساس کشور در حوزه اقتصاد است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان افزود: شبکه تبلیغی موظف است لایه‌های حساس سخنان رهبر حکیم و فرزانه انقلاب را کشف کرده و نه فقط گوش به فرمان بوده بلکه در راستای این خط مشی پیش‌رو باشند.

حجت‌الاسلام اروجی با اشاره به آیه ۲۰۰ سوره مبارکه آل عمران گفت: صبر، دعوت به خویشتن‌داری، انس و ارتباط با حضرت مهدی(عج) و رعایت تقوای الهی راه رسیدن اهل ایمان به فلاح و رستگاری است.

وی در همین خصوص با بیان اینکه خویشتن‌داری در اطاعت خداوند از انواع صبر است، گفت: تحمل سختی عبادت پروردگار به مرور تبدیل به شیرینی می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی اصفهان افزود: بر اساس روایاتی از ائمه معصومین(ع) کسی که علاقه‌مند است از اصحاب امام زمان(عج) قرار بگیرد، باید ضمن رعایت تقوا، ورع پیشه کرده و به مکارم اخلاق عمل کند.

وی در پایان سخنان خود گفت: در سال جدید باید با وحدت و همدلی و تلاش هرچه بیشتر در مسیر ارتقاء اهداف تبلیغی دین مبین اسلام انجام وظیفه کنیم و به‌عنوان سربازان ولایت در مجموعه اداره کل تبلیغات اسلامی با هدف سرآمد شدن نه تنها در سطح کشور بلکه در سطح جهان اسلام، برنامه‌ریزی‌های خوبی داشته باشیم و در مسیر عمل به منویات و اهداف ابلاغی و وظایف نوشته و نانوشته قدم برداریم.