مدیرکل اسبق تبلیغات اسلامی استان اصفهان با حضور در جمع کارکنان این اداره کل بر ضرورت ارائه و اجرای پیوست فرهنگی در طرح های اقتصادی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، حجت‌الاسلام سید حسین بهشتی نژاد با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به‌عنوان "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل"، گفت: بیان اهمیت موضوع اقتصاد در عناوین چند سال گذشته شاید به دلیل عجین بودن اقتصاد و معنویت و همچنین فشارهای اقتصادی دشمنان در سال های اخیر باشد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر کشور از لحاظ اقتصادی در شرایط سخت و حساس قرار دارد، گفت: اقتصاد و معنویت با هم همراه هستند لذا هم اقتصاد در فرهنگ و هم فرهنگ در اقتصاد اثر دارد.

این استاد برجسته حوزه و دانشگاه در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه با نگاه به سخنان رهبر معظم انقلاب در سال های گذشته، منظومه ای کاملا حساب شده نمایان می‌شود، افزود: به‌عنوان نمونه سخنان معظم له در خصوص اقتصاد، نقشه راه را به مردم و مسئولان نشان می دهد.

وی با تاکید بر ضرورت ارائه و اجرای پیوست فرهنگی در طرح های اقتصادی افزود: هر طرح و جریان صنعتی و اداری باید پیوست فرهنگی داشته باشد و در غیر این صورت مسیر حرکت اشتباه خواهد بود.

حجت‌الاسلام بهشتی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روایتی از ائمه معصومین(ع) گفت: هر قوم و جمعیتی اگر الفت و مهربانی، پیوند اخلاقی و روحی و تعامل داشته باشند، عزت و سربلندی خواهند داشت و کارکنان در مجموعه سازمان تبلیغات اسلامی نیز که همه با دغدغه فرهنگی و اخلاقی دور هم جمع شده‌اند، می توانند با تعامل و الفت و وصلت و نزدیکی روحی و معنوی با یکدیگر، گام های بلندی را بردارند.

در ادامه این نشست رحمت الله اروجی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان نیز ضمن اشاره به فضائل ماه رجب، کارکنان را به توجه نمودن به تقویم معنوی توصیه کرد و گفت: عدم توجه به تقویم معنوی، خسارت در زندگی فردی و اجتماعی را به همراه دارد.

وی برنامه ریزی برای ورود به ماه های رجب، شعبان و رمضان را ضروری دانست و گفت: امسال سال اقدام و عمل است و انتظار می رود همه کارکنان ضمن به روز بودن و آمادگی کامل برای اجرای برنامه های فرهنگی، در انجام وظایف محوله پیشرو باشند.