مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی زاهدان با حضور پرشور مردم، فرمانده کل سپاه پاسداران و مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.
متفاوت‌ترین شنبه سال (۲۷ بهمن ۹۷) در شهری به وسعت نصف جهان رقم خورد، شهری که از دیرباز به عنوان شهر شهید پرور شناخته شده است، شهری که تنها در یک نیمروز ۳۷۰ شهید دفاع مقدس را بر دوش مردم خود تشییع کرد و حتی خم به ابروی خود نیاورد.
و حالا اصفهان به عنوان شهری که بیشترین تعداد شهید را به ایران اسلامی تقدیم کرده، حال و هوای جدیدتری را تجربه می‌کند، حال و هوایی که به روزهای عاشورا و بازگشت اسب بدون راکب به خیمه امام حسین (ع) نزدیک است، حال و هوایی از جنس رزمندگان لشکر ۱۴ امام حسین (ع) که با عطری حسینی مهمان مردم این شهر شده‌ است.
شهدای لشکر ۱۴ امام حسین (ع) که بی‌سلاح و بی‌دفاع پس از پایان شیفت خود در تامین امنیت و محرومیت‌زدایی مرزهای جنوب شرقی کشور، در زمان بازگشت به منازل خود توسط حمله انتحاری یک خودروسواری حامل مواد منفجره و به دست گروهک تروریستی جیش الظلم به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

اصفهان برای ثابت قدمی خود در شهر شهید پرور بودن، این بار نخستین شهدای دهه پنجم انقلاب اسلامی را نیز در راه دفاع از حریم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به یادگار گذاشت و اکنون وقت آن است که دشمنان ببینند و بدانند اقدامات پوچ آن‌ها نه تنها ایمان مردم و پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را متزلزل نمی‌کند، بلکه همه را با یکدیگر در جهت نابودی ظلم و کفر متحد و یکپارچه می‌سازد.
مردم استان اصفهان که با حضور پررنگ و حداکثری، قدرشناسی خود را نسبت به شهدا نشان دادند، تصاویر شهدای مدافع وطن را گلباران کردند و شعار «یا حسین» سر دادند، این در حالی است که مردم تمثال شهدای حادثه تروریستی زاهدان را نیز با چشمانی اشک بار گل باران کردند و آنها را تا گلستان شهدا و آرامگاه ابدیشان بدرقه کردند.
حالا مسافران "اتوبوس شهادت" لشکر ۱۴ امام حسین (ع) به ایستگاه بهشت رسیدند، ۵ تن از این شهیدان در گلستان شهدا به خاک سپرده شدند و پیکر دیگر شهدا نیز برای تشییع به شهرستان‌های خود منتقل شدند.

تشییع یاران خرازی به روایت تصویر:

تجمع عظیم مردم در میدان بزرگمهر اصفهان


قرائت پیام مقام معظم رهبری توسط رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور



مدیحه سرایی مداحان و حضور مسئولان کشوری


از نسل انقلاب آمده‌ایم...


سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی



مداحی حماسی سید رضا نریمانی