کتابچه «گام‌های تمدن‌ساز» ویژه اربعین منتشر شد
در آستانه اربعین حسینی، کتابچه «گام‌های تمدن‌ساز» از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان منتشر شد.
این اثر دستاورد تلاش حجت‌الاسلام‌والمسلمین شیخ محمدرضا طاهری است که با حمایت اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان در ۴۸ صفحه و به منظور توزیع بین عزاداران پیاده روی اربعین منتشر شده است.
این کتاب مشتمل بر بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص همایش جهانی پیاده روی اربعین است که در ۲۲ عنوان تدوین شده است.
علت اهمیت اربعین، اولین زائر اربعین، مغناطیس حسینی علت زیارت اربعین، حرکتی در امتداد قیام عاشورا برای تشکیل نظام اسلامی، الگوی وحدت ملت‌های مسلمان، نمایشگاه محبت، ایجاد تمدن عظیم اسلامی و ... از جمله عناوین مندرج در این کتابچه است. در پایان این اثر نیز زیارت اربعین همراه با ترجمه قرار گرفته است.
همۀ هدف و امید گردآورندگان مجموعه «گام‌های تمدن‌ساز» این بوده که عموم مردم و به ویژه عزاداران حسینی به‌واسطه مطالعه این اثر، گامی در شناخت بهتر و بیشتر اربعین به عنوان مسیر تمدن عظیم اسلامی بردارند.
گفتنی است کتاب «گام‌های تمدن‌ساز» در ۴۸ صفحه به صورت دو رنگ و به تعداد ۳ هزار نسخه توسط انتشارات عروج ایمان به چاپ رسیده است.
مجموعه نمایشگاهی «مسیر تمدن‌ساز» شامل 30 قطعه پوستر حاوی بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص اهمیت و عظمت راهپیمایی اربعین حسینی به عنوان مسیر تمدن عظیم اسلامی، است. در انتخاب تصاویر این مجموعه سعی شده است علاوه بر انعکاس شکوه راهپیمایی اربعین حسینی و وحدت ملت‌های مسلمان در کنار دیگر ملت‌ها در مسیر، صفای معنوی و همچنین مردمی بودن این حرکت عظیم، به نمایش درآید.

نماهنگ «باید رفت»، که با تصویرگزاری بسیار ناب بر مداحی زیبای حاج مهدی رسولی تهیه و تدوین گردیده نیز، حضور شما عزیزان تقدیم می گردد.


 

دریافت رایگان کتاب
حجم: 7.35 مگابایت


مشاهده و دریافت نماهنگ


دریافت مجموعه نمایشگاهی

حجم: 189 مگابایت