مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در جلسه کارگروه سبک زندگی اسلامی گفت: باید باز خورد مصوبات شورای فرهنگ عمومی و اثر بخشی آن در جامعه مشخص شود.



به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام رحمت الله اروجی در نشست کارگروه سبک زندگی اسلامی با اشاره به قرارگاه شدن شورای فرهنگ عمومی گفت: دغدغه اصلی اعضای شورای فرهنگ عمومی این است که مصوبات این شورا در جامعه ظهور و بروز داشته باشد.

وی افزود: بعد از تصویب شورای فرهنگ عمومی استان به‌عنوان قرارگاه فرهنگی استان کارگروه های تخصصی تشکیل و با توجه به رسالت دستگاه ها، مسئولین کارگروه ها مشخص شد.اروجی با اشاره به حدیثی از امام علی(ع) که می فرماید: فرصت همانند ابر می گذرد گفت: قرار نیست همه وقتمان به ایده پردازی صرف شود بلکه باید در کنار طرح های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در هر جلسه بازخورد کارگروه را رصد کرد.

اروجی گفت: از کارگروه سبک زندگی اسلامی انتظار می رود برای تحلیل در شورای فرهنگ عمومی هر ماه پیشنهاد کاربردی و عملیاتی ارائه کند.

 وی با اشاره به تصویب قرارگاه فرهنگی در استان گفت: باید باز خورد مصوبات شورای فرهنگ عمومی و اثر بخشی آن در جامعه مشخص شود.

اروجی با اشاره به بررسی موضوع صله رحم در این کارگروه گفت: بحث و تبادل نظر در هر جلسه به نتیجه لازم باید منتج شود.

گفتنی است جلسه کارگروه سبک زندگی اسلامی روز یکشنبه هفدهم اسفند ماه ۹۳ برگزار شد.