مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان ۱ تیرماه به مناسبت روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی با حضرت آیت الله محمد ناصری دولت آبادی دیدار نمود.


به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، حجت‌الاسلام رحمت الله اروجی در این دیدار ضمن تبریک سالروز میلاد امام حسن مجتبی(ع) به تاریخچه تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی اشاره کرد و گفت: این نهاد مقدس یکم تیرماه سال ۱۳۶۰ به فرمان امام خمینی(ره) تشکیل شد و در تقویم رسمی به نام روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی نامگذاری شده است.

وی ضمن ابلاغ سلام گرم حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، لوح سپاس منقش به امضای ریاست مکرم سازمان را که به پاس عنایات و توجهات آیت الله ناصری در خصوص راه اندازی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان برخوار و حمایت های پدرانه و بی شائبه ایشان ارسال نمودند، به همراه دوره کامل تفسیر اهل بیت(ع) تقدیم آیت الله ناصری نمود.

حجت‌الاسلام اروجی در ادامه با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه تبلیغات از مسائل اساسی اسلام است، از حضرت آیت الله ناصری درخواست نمود تا ضمن ارائه طریق، کارکنان سازمان تبلیغات اسلامی را دعا بفرمایند تا در مسیر درست، انجام وظیفه نموده و شرمنده امام زمان(عج) و شهدا نشوند.

آیت الله ناصری نیز در این دیدار از حسن نظر حجت‌الاسلام و المسلمین خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تقدیر نمودند و اظهار داشتند: امیدوارم این سازمان و همه کارکنان آن مورد عنایات خاصه حضرت حق و امام زمان(عج) قرار بگیرند.

ایشان فرمودند: همانگونه که در ابتدای انقلاب اسلامی و حماسه هشت سال دفاع مقدس با همه دشمنی‌های کشورهای مختلف، نهضت اسلامی به پیروزی رسید، اکنون نیز با همه توطئه‌ها و تشتت افکار، با اراده حق و توجه حضرت بقیه الله الاعظم(عج)، نظام اسلامی به اهداف خود خواهد رسید.

ایشان به رسالت اصلی نهادهای تبلیغی و همچنین مبلغان اشاره کردند و فرمودند: علاقه‌مندان به ولایت وظیفه دارند ابتدا خود به دستورات الهی عمل کنند و سپس در زمینه تبلیغات دینی با جدیت تلاش نمایند و بقیه‌اش را با توسل، تضرع و دعا به خداوند و امام زمان(عج) بسپارند.

لوح تقدیمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به آیت الله ناصری