مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان از برگزاری دوره کاربردی تفسیر قرآن کریم ویژه طلاب و فارغ‌التحصیلان کارشناسی ارشد علوم قرآن و حدیث خبر داد.

حجت الاسلام رحمت الله اروجی در گردهمایی مفسّران قرآن کریم گفت: ماه مبارک رمضان بهار قرآن است و در این ماه تشنگان حقیقت با نوشیدن جرعه هایی از کلام الهی قلب و روح خود را جلا می دهند.

وی با اشاره به فعالیتهای این اداره کل در ماه رمضان گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی اجرای دوره کاربردی تفسیر قرآن کریم ویژه طلاب سطح ۲ حوزه به بالا و فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد علوم قرآن و حدیث اعم از برادر و خواهر می باشد که با حضور جناب حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمدعلی رضایی اصفهانی مفسّر ممتاز قرآن کریم و عضو ستاد عالی تفسیر قم برگزار می شود.

حجت الاسلام اروجی تبیین تفسیر اجتماعی، تربیتی و علمی قرآن و روش شناسی تفسیر کاربردی، شیوه پاسخ به شبهات قرآنی، شیوه بطن پژوهی، شیوه های جدید تفسیر موضوعی، روش برداشت سبک زندگی از قرآن، راهکارهای پاسخگویی قرآن به نیازهای انسان معاصر و شیوه تفسیر تبلیغی را از جمله سرفصلهای این دوره عنوان کرد.

وی ادامه داد: این دوره تخصصی از ۸ خردادماه مصادف با سوم ماه مبارک رمضان صبح ها از ساعت ۹:۳۰ لغایت ۱۱:۳۰ و طی ۲۰ جلسه در محل سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان برگزار می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به اینکه قبولی در مصاحبه حضوری و تعهد کامل حضور در دوره از جمله شرایط شرکت در این دوره می باشد، افزود: در پایان دوره نیز به شرکت کنندگان گواهینامه قبولی با اولویت در اعزام تبلیغ تفسیری اعطا می گردد.

وی همچنین اظهار داشت: علاوه بر این دوره تخصصی، جلسات عمومی تفسیر قرآن کریم نیز از سوم ماه مبارک رمضان صبح ها از ساعت ۷:۳۰ لغایت ۸ در اداره کل تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار می شود و حضور عموم در آن آزاد می باشد.