در پی حضور پرشکوه و بی سابقه مسئولان هیئات مذهبی شهر اصفهان در پنجمین دوره انتخابات شورای هیئات مذهبی ، حجة الاسلام و المسلمین اروجی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان ، پیام تشکر و قدر دانی صادر نمود .


متن پیام :

بسم الله الرحمن الرحیم

ذَٰلِکَ وَمَن یُعَظِّمْ شَعَائِرَ اللَّهِ فَإِنَّهَا مِن تَقْوَى الْقُلُوبِ (حج/۳۲)

امروز مصادف با سالروز شهادت حضرت سبط اکبر علیه السلام و همزمان با سراسر کشور مسئولان هیئات مذهبی اصفهان افتخار آفریدند ، باری دیگر گوهر درخشان عظم و اراده ی دینی و ولایی از پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی پرتو افشانی نمود .

مشارکت گسترده ، پرشور و حضور خالصانه شما پیر غلامان و خادمان سرور آزادگان جهان آقا اباعبدالله الحسین علیه السلام و تشکیل صفوف طولانی و متراکم برای انتخاب شورایی برآمده از جنس ارادت و اخلاص ، با هدف پیگیری امور مربوط به هیئات مذهبی جلوه ای از تعظیم شعائر الهی را آفرید که هر نظاره گر و صاحب دلی را به تأمل و تحسین واداشت ، این حضور با عظمت نشانگر شور و شعور و احساس مسئولیت و دلسوزی شما عزیزان در راستای سامان بخشی اُمور مربوط به ساحت مقدس دین و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام می باشد که علاوه بر نمایش عظمت و جایگاه رفیع هیآت مذهبی به عنوان اصیل ترین و مردمی ترین تشکل های غیر دولتی مؤثر در عرصه های مختلف فرهنگی و اجتماعی ، حاوی پیامی روشن به همه دست اندرکاران و برنامه ریزان امور بود ، که از این ظرفیت بی بدیل و کم نظیر و کارآمد غفلت ننموده و نسبت به ادای دین و وظیفه در قبال بکار گیری ظرفیت های این جامعه ایمانی در راستای اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دریغ نورزند.

اینجانب با خشوع و خضوع در برابر خدای متعال وظیفه میدانم به سهم خویش به عنوان خادمی کوچک در عرصه فعالیت های فرهنگی، از حضور یکایک رای دهندگان (مسئولان عزیز هیآت مذهبی) و همچنین از احساس وظیفه نامزد های محترم شرکت کننده در این انتخابات ، تشکر نموده و به منتخبین گرانقدر که با جلب اعتماد پیرغلامان ، بار سنگین وظیفه خدمت گزاری ، برنامه ریزی ، پیگیری ، نظارت و انجام وظیفه در قبال اعتلا و ارتقای کمی و کیفی هیآت مذهبی شهر را بر دوش گرفتند تبریک می گویم .

در پایان از زحمات کلیه برگزار کنندگان این انتخابات بویژه نمایندگان محترم دفتر نماینده ولی فقیه ، استانداری ، نیروی انتظامی ، فرمانداری ، کانون مداحان و سازمان مرکز و همچنین کارشناسان و همکاران اداره کل تبلیغات اسلامی استان تقدیر و تشکر می نمایم.

امید آن که مزد زحمات همه اعزّه گرانقدر ، استواری و استحکام قدومشان در هنگامه عبور از پل صراط و محشور شدن با خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام در کنار حوض کوثر رقم بخورد. ان شاءالله

رحمت الله اروجی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان ، پنجم آبان ماه ۹۶ مصادف با هفتم صفر الخیر ۱۴۳۹