به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان،  حجت الاسلام رحمت الله اروجی در نشست ماهانه کارکنان این اداره کل به جایگاه سازمان در پردیس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: سازمان تبلیغات اسلامی یادگار انقلاب و ثمره‌ی تدبیر ولایت است و همه ما باید نسبت به اهمیت فعالیت در این نهاد مقدس دغدغه‌مند باشیم.

وی افزود: انقلاب اسلامی ثمره صدها سال مجاهدت پیروان مکتب اهل بیت علیهم السلام و تحمل مرارت و رنجهای بسیار توسط خوبان پروردگار است که در سال ۱۳۵۷ به تثبیت رسید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به اینکه پس از انقلاب سال ۵۷، هجمه های دشمنان علیه نظام اسلامی شدت گرفته و ادامه دارد، افزود: در حال حاضر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار و عزت قرار دارد و برای توفیقاتی که کسب نموده، هزینه‌های سنگینی متحمّل شده است و همه در قبال آن مسئول هستیم.

وی اضافه کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس ۵ میلیون نفر از مردم در راه دفاع از میهن و اسلام جانفشانی نمودند که بیش از ۳۰۰ هزار نفر آنان شهید شدند و در سالهای اخیر هم مجاهدت مردانه شهدای مدافع حرم و خانواده‌های عزیزشان، مسئولیت ما را صد چندان می‌کند.

حجت الاسلام اروجی به اغتشاشات اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: اینکه می‌بینیم دشمن امروز برای رسیدن به اهدافش به جنایت و آشوب و هر رذیله‌ای دست می‌زند، دلالت بر استیصال و درمانده بودن او می‌نماید.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام، تا ملت ایران بر اصول و ارزشهای اسلامی پایدار است، آرام نخواهند نشست، افزود: باید همه اهل بصیرت باشیم و هر کس به سهم خود با نفوذ و جنگ تبلیغی و فرهنگی مقابله کند و خانواده و اطرافیانش را با بصیرت و هوشمندی و صبر و حوصله نسبت به وقایع آگاه نماید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه جنس اغتشاش و ناآرامی‌ها از جنس مطالبات و اعتراضها متفاوت است و نباید مطالبه‌های به حقّ مردم در ذیل فرونشاندن قائله آشوبها فراموش شود، افزود: وجود برخی تفاوتها و بی‌تفاوتی‌ها برای مردم قابل پذیرش نیست و لذا باید دغدغه‌ها و مطالبات به حقّ مردم تدبیر شده و به درستی پاسخ داده شوند.

وی با اشاره به فعالیت رسانه‌های بیگانه در بستر فضای مجازی و تحریک جوانان و مردم به اغتشاش علیه نظام، خاطر نشان کرد: واقعیت آن است که متأسفانه مدیریت ساختار فضای مجازی در اختیار ما نیست و اینکه چرا هنوز جایگزین مطمئنی برای پیام رسانهای خارجی وجود ندارد و از پیام رسانهای داخلی حمایت لازم صورت نمی‌گیرد، جای سوال و تأسف فراوان دارد.

حجت الاسلام اروجی در بخش پایانی سخنان خود با تاکید بر توجه به معنویات و بیان اینکه قرآن کریم سراسر نور و شفاست، افزود: اگر حلاوت و نورانیت قرآن را درک نمی‌کنیم و امور معنوی برای ما جذابیت ندارد، باید علت یابی کنیم و از آیه "یا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا قُوا أَنْفُسَکُمْ وَأَهْلِیکُمْ نَارًا..." درس بگیریم و در اولین مرحله خود و خانواده و اطرافیانمان را نجات دهیم.