فایل تصویری:

 


دریافت فایل
حجم: 18.2 مگابایت
مدت زمان: 8 دقیقه 13 ثانیه 


فایل صوتی:

 


دریافت فایل
حجم: 3.58 مگابایت



متن نوحه:

 

شب غمم سر نشد که نشد

حال تو بهتر نشد که نشد

کاش میشد شفا بگیری

ولی آخر نشد که نشد

 

اشکای طفلای معصومتو ببین

حال این شوهر مظلومتو ببین

امیدم نذار اینا ناامید بشن

زهرا جان نذار غریب‌تر بشم از این

شب آخر دعا پای بستر توِ

شب غربت منه شب آخر توِ

کار من آسون نشد که نشد

درد تو درمون نشد که نشد

درداتو به من نگفتی

ولی پنهون نشد که نشد

 

میبینم آماده پر کشیدنی

میدونم تو فکر تنهایی منی

زهرا جان سه ماهه که توی بستری

تو بستر ولی هنوز فکر محسنی

تو که از پیشم بری، میری پیش محسنت

بگو من چیکار کنم، با غم نبودنت

شب آخر دعا پای بستر توِ

شب غربت منه شب آخر توِ

تموم این اشکا نشد که نشد

دیگه چشات وا نشد که نشد

خنده از لب تو رفتو

دیگه پیدا نشد که نشد

 

امشب که دادی به من پیرهن حسین

گفتی که با هم میریم دیدن حسین

اونجا که میوون گودال غرق خون

وقتی که نفس نفس میزنه حسین

تو میخونی روضه دَمِ آخر حسین

شده گریه هات برا تن بی سر حسین

وای مادر حسین، وای مادر حسین ...

 

با یک نفس تمام جهنم شود بهشت، گویند اگر جهنمی آن یکصدا حسین

بر زلف چون کمندش ای دل مپیچ کانجا، سرها بریده بینی بی جرم و بی جنایت

هر که دارد هوس کرب و بلا بسم الله، هر که دارد سر همراهی ما بسم الله