اولین جلسه کارکنان این اداره کل به مناسبت سال جدید روز یکشنبه ۱۹ فروردین ماه ۹۷ با حضور حجت الاسلام و المسلمین اروجی در سالن جلسات برگزار شد.

در ابتدای این جلسه پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، حجت‌الاسلام والمسلمین اروجی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان ضمن خوش آمدگویی به کارکنان، مطالبی پیرامون اهمیت ماه رجب و خودسازی و استفاده از فرصت های طلایی این ماه عزیز و همچنین ماه شعبان بیان نمود.

در ادامه ایشان به برنامه ها و فعالیتهای اداره کل استان در سال گذشته اشاره نمود و با عنایت به نام گذاری سال جدید به نام سال حمایت از کالای ایرانی از سوی مقام معظم رهبری، توصیه هایی پیرامون صرفه جویی در هزینه ها و طرح های فرهنگی و همچنین استفاده از کالاهای ایرانی در طرح های فرهنگی و اداری بیان داشت.

در ادامه این نشست حجت‌الاسلام والمسلمین بهشتی نژاد مدیر کل اسبق تبلیغات اسلامی استان اصفهان و اساتید حوزه ضمن حضور در جمع کارکنان به ایراد سخن پرداخت.

وی با اشاره به ماه پر خیر و برکت رجب المرجب و دعاهای وارده در این ماه به تفسیر عباراتی از دعاهای این ماه پرداخت و در ادامه سخنان خود با توجه به مأموریت های سازمان تبلیغات اسلامی و انتساب این مجموعه فرهنگی به رهبر معظم انقلاب اسلامی، توصیه نمود: باید از همه ظرفیتها و استعدادهایی که این نهاد فرهنگی دارا است در راستای پیاده سازی احکام نورانی اسلام ناب محمدی بهره برده و با همکاری مخاطبین این نهاد مقدس از جمله روحانیون و مبلغین، هیئات مذهبی، مداحان و دیگر اقشار تأثیرگذار، اقدامات فرهنگی موثری در جامعه انجام شود.

در پایان پس از بیان تذکرات اداری، به کارکنان اداره کل یک جلد کتاب انس با قرآن کریم و هدیه ای به رسم یادبود تقدیم گردید.