به مناسبت سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز، از جانبازان اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، همزمان با اعیاد شعبانیه و ایام میلاد حضرت اباالفضل العباس (ع) و روز جانباز، روز یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه، از جانبازان این اداره کل با اهداء لوح و هدیه فرهنگی تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم حجت‌الاسلام اروجی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با بیان اینکه دشمن همه تلاش خود را در جهت ناامیدکردن مردم از توفیقات نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه متزلزل کردن حمایت مردمی از ولایت مطلقه فقیه به کار بسته است، تصریح کرد: هر کس بخواهد نسبت به عمود خیمه انقلاب کوچکترین خدشه ای وارد کند، محکوم است.

وی افزود: خطّ قرمز ما ولایت فقیه است و رسالت مسلمانی و سازمانی خود را در این زمینه فراموش نمی‌کنیم. 

حجت الاسلام اروجی با اشاره به وقایع اخیر در کشور و جهان به ویژه خبرهای مبنی بر مسدودسازی تلگرام، خارج شدن آمریکا از برجام، خشکسالی و بحران آب، مدیریت اقتصاد و عرصه ارزی کشور، موشک پرانی استکبار به پایگاههای جبهه مقاومت، انتخابات پارلمان لبنان و عراق و تاثیر آن بر جبهه مقاومت گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اردیبهشت ماه حساسی را پیش رو خواهد داشت.

وی با بیان اینکه ابرقدرت بودن ایران برای آمریکا و ایّادی استکبار ثابت شده است، افزود: افق آینده کشور بسیار روشن، و وعده صدق الهی در پیروز شدن نظام اسلامی محقق شدنی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی اصفهان ضمن گرامیداشت مقام پاسدار و جانباز، گفت: جانبازی، مدال افتخاری است که خداوند متعال این نعمت ارزشمند خویش را نصیب انسانهای پاک و بی‏ آلایش خود می نماید.

وی ضمن بیان اینکه همه ما وامدار به جامعه ایثارگران و جانبازان هستیم، از جانبازان با اهداء لوح سپاس و تقدیم یک جلد کتاب لشکر خوبان تجلیل کرد.

شش نفر از کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان عضو جامعه با عظمت جانبازان هستند.