مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: ۷۲ وبلاگ تخصصی تبلیغی ویژه شهدا با مشارکت ۷۲۰ نفر از طلاب استان همزمان با برگزاری کنگره شهدا در شهرکرد رونمایی می‌شود.

  

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام رحمت الله اروجی در نشست مسئولان برگزاری کنگره شهدای استان به ۷۵ شهید روحانی در استان اشاره و اظهار داشت: جامعه روحانیت نسبت به سایر اقشار جامعه بیشترین جمعیت شهید را دارد و در استان نیز نسبت به سایر استان‌های کشور تعداد شهدای روحانی زیاد است.

وی به برگزاری یادواره شهدای روحانی استان در آستانه ماه محرم و همزمان با کنگره شهید شاخص اشاره کرد و افزود: رونمایی از تندیس شهید شاخص روحانی استان، گنجینه شهدای روحانی استان در حوزه علمیه امامیه شهرکرد، سند جامع 
معرفی نقش روحانیون استان قبل و بعد از پیروزی از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این کنگره است.

اروجی با بیان اینکه کتاب زندگی نامه شهید شاخص جامعه روحانی استان چاپ  می‌شود، بیان کرد: بیش از ۶۰ درصد پژوهش، تدوین و تهیه زندگینامه این شهید بزرگوار انجام شده و امیدواریم تا زمان برگزاری کنگره شهدا کتاب مذکور رونمایی شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: برگزاری ۷۵ گفتمان ویژه برای معرفی ۷۵ شهید روحانی استان در مدارس و دانشگاه‌ها از  دیگر برنامه‌های کمیته روحانیون است.